GRUPA REKLAMOWA WARSZAWA
Szukasz sposobu na to, aby pacjenci chętniej wybierali Twój gabinet lekarski? Chcesz stworzyć stronę internetową placówki medycznej? Sprawdź naszą ofertę! Projektujemy strony WWW dla branży medycznej i mamy w tej dziedzinie spore doświadczenie!
Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że książki telefoniczne już dawno trafiły do skupów makulatury. Obecnie osoby poszukujące opieki medycznej zdobywają informacje na temat placówek zdrowotnych w sieci. Korzystają przy tym najczęściej z wyszukiwarki Google – jest to najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce.
Jeśli Twoja klinika lub prywatny gabinet lekarski nie ma wizytówki w sieci, tracisz szansę na pozyskanie cennego ruchu pochodzącego z wyszukiwań organicznych. Stworzymy dla Ciebie stronę WWW dopasowaną do wymogów branży medycznej. Uwzględnimy przy tym rekomendacje SEO, aby nowa strona internetowa znalazła się w indeksie Google na jak najwyższych pozycjach.
Zaufaj naszemu doświadczeniu. Od wielu lat tworzymy projekty stron internetowych, dostosowane do specyficznych wymagań branży medycznej. Wiemy, jakie rozwiązania sprostają oczekiwaniom Twoich potencjalnych klientów. Zaprojektujemy serwis intuicyjny w obsłudze, a zarazem o ciekawej i niebanalnej szacie graficznej.
Oferta gabinetu medycznego, szpitala czy każdej innej placówki zdrowia powinna zostać przedstawiona w sposób maksymalnie przejrzysty. Jeśli pacjent nie będzie w stanie w kilka chwil dotrzeć do interesujących go informacji, zapewne sprawdzi serwis Twojej konkurencji.
Nasze strony WWW dla branży medycznej są przyjazne użytkownikom. Spełniają aktualne standardy UX/UI.
Tworząc projekt strony internetowej dla branży medycznej, kładziemy nacisk na to, aby gotowa witryna była maksymalnie funkcjonalna. Czy zdajesz sobie sprawę z tego, ilu Twoich potencjalnych klientów przegląda zasoby sieci, korzystając z urządzeń mobilnych?
Dzięki technologii RWD serwis internetowy szpitala, gabinetu lekarskiego czy stomatologicznego będzie responsywny. Co to oznacza? Będzie się poprawnie wyświetlał, niezależnie od tego, czy użytkownik otworzy go na smartfonie, czy na tablecie.