businesslink – Outsourcing w e-marketingu

GRUPA REKLAMOWA WARSZAWA

Wszyscy wiemy, że powinniśmy zbierać dane. Ale jakie dokładnie? I jak powinniśmy je analizować? Analityka marketingowa to szeroki obszar, rodzący wiele pytań – a my znamy na nie odpowiedzi. Pomożemy Ci skonfigurować narzędzia do zbierania danych (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, HotJar, CrazyEgg, Google Data Studio i wiele innych) lub sprawdzimy poprawność obecnej konfiguracji. Ustawimy właściwe cele i wskażemy odpowiednie modele atrybucji.

W efekcie właściwa analityka marketingowa pozwoli Ci podejmować lepsze decyzje biznesowe: lepiej alokować budżet marketingowy z wyższą stopą zwrotu z inwestycji w kanały pozyskania, prowadzić skuteczniejsze działania w zakresie generowania leadów i zbudować dział marketingu idealnie dopasowany do Twoich potrzeb.

Jasna, skupiona na celach firmy strategia marketingowa B2B to krok w kierunku wypromowania Twojej marki, produktu lub usługi, zbudowania kanałów pozyskiwania wartościowych leadów oraz sprawienia, żeby to Twoja firma będzie jako pierwsza przychodziła do głowy potencjalnym klientom, gdy pomyślą o Twojej branży.

WYBRANE REALIZACJE

BEZPŁATNA WYCENA ZLECENIA